ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

For The Rest Of My Life

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ

I praise Allah for sending me you my love

You found me home and sail with me

And I`m here with you

Now let me let you know


You`ve opened my heart

I was always thinking that love was wrong

But everything was changed when you came along
oooo

And theres a couple words I want to say


For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I…I`ll be there for you


I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do


You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself so strong
Everything changed when you came along
oooo
And there’s a couple word I want to say


For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you

For the rest of my life

Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I…I`ll be there for you



I know that deep in my heart now that you`re here
In front of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I…I`ll be there for you
I know that deep in my heart..

***

***


برای بقیه ی زندگیم
من میخوام با تو باشم
من میخوام در کنار تو صادق و خالصانه بایستم
تا پایان وقتم (عمرم)

من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو


برای بقیه زندگیم
از اغاز تا انتهای روزها و شبها
من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد
حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم


من میدونم که در اعماق قلبم
احساس خوشبختی زیادی میکنم وقتی در فکر توام
و من از خدا (الله) میخوام همه ی کارهایی که ما انجام دادیم رو ببخشه
تو همسر من و دوست من و نقطه قوت من هستی


و من دعا میکنم که ما تا ابد با همیم
حالا من خودم رو خیلی قوی میدونم (پیدا کردم)
همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی
اووو
و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم


برای بقیه ی زندگیم
من میخوام با تو باشم
من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم
تا پایان وقتم (عمرم)
من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو
برای بقیه زندگیم
از اغاز تا انتهای روزها و شبها
من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد
حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم
من میدونم این در اعماق قلبمه حالا که تو اینجا هستی
در مقابل من من شدیدا احساس عاشق بودن میکنم
و من شکی ندارم
و من بلند میخونم که من میخوام تا ابد عاشقت باشم


برای بقیه ی زندگیم
من میخوام با تو باشم
من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم
تا پایان وقتم (عمرم)
من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو
برای بقیه زندگیم
از اغاز تا انتهای روزها و شبها
من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد
حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم
من میدونم این در اعماق قلبمه…



پ.ن1: عاشق این شعرم و عاشق این کلیپ.

کلیپ از روی انیمیشن بسیار بسیار زیبا و معناگرای up (ترجمه شده "بالا" و در بعضی ترجمه ها "پرواز" ) ساخته شده.

توصیه میکنم حتما حتما ببینید. چون بسیار تاثیرگذاره و دید آدم رو به مسائل مهم زندگی باز میکنه

شعر هم که از آقای ماهر زین هست ،‌ این شعر محشره.
اگه حال نداشتید زبان اصلیش رو بخونید ترجمه اش رو بخونید. و اگه حال اونم نداشتید تو خود کلیپ ترجمه اش نوشته. اونو بخونید

پ.ن2: روزهایی که از هر اتفاقی دلگیرم، یا خسته ام، و یا خدایی نکرده از آقای همسر رنجیده خاطرم،‌این کلیپ رو میبینم. و همه ی شور و شوق و عشق گذشته در من زنده میشه
امیدوارم که به شما هم همین حس دست بده


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۰۹
  • ۵۷۴ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۷)

  • دچــ ــــار
  • همش فکر میکردم عکس پروفایلتون چقدر آشناست!
    یادم نبود کجا دیدمش :)
    پاسخ:
    انیمیشن رو قبلا دیدید؟
    انیمشینش خوب نبود که
    همش قطع و وصل میشد

    اولش را دیدم یهو مشتری امد
    جواب دادم و امدم نگاه کنم باز مشتری امد
    جواب دادم
    امدم و دیدم تموم شده

    آخه این چه انیمیشنی بود که گذاشتین :))))
    .....

    جالب بود اما
    ...

    پاسخ:
    حالا یه بارم وقتی مشتری ندارید ببینید شاید قطع و وصلیش خوب شد
    وای چقدر قشنگ زیبا بود ممنون
    میشه لینک دانلودش رو بزارید ممنون میشم
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    پیدا میکنم براتون میذارن
  • دچــ ــــار
  • بله
    پاسخ:
    نظرتون؟
    قشنگ بود...
    پاسخ:
    :)
  • دچــ ــــار
  • خیلی انرژی بخش و محبت افزا بود :)
    پاسخ:
    همینطوره :)

     

    وای چقدر قشنگ زیبا بود ممنون

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی