ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

تایتانیک 2

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۲ ق.ظ

«آقای رحیمی! شما دیگه چرا؟ شما به اینا میگید بچه؟

اگه این بچه ها نبودن که مملکت رو هوا بود... میدونید چرا تونستن مملکتو نگه دارن؟ 

چون قلباشون مث سی چهل سال پیش شما پاک پاکه!»


این سنگین ترین تیکه ی گاندو به مسئولای نظام بود.



پ.ن1: یعنی صدتا سخنرانی رائفی پور و حسن عباسی نمیتونست به اندازه ی گاندو ماهیت بی خاصیت دولت رو به مردم نشون بده! دم عواملش گرم

پ.ن2: ینی انقدری که صداوسیما گاندو رو سانسور کرد، تایتانیک رو سانسور نکرده بود!

پ.ن3:فقط فیلمش یه نقد جدی داشت، آخرش معلوم نشد محمد شب قورمه سبزیه رو با مامانش خورد یا نه! پایانش باز بود!

  • موافقین ۷ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۴/۱۸
  • ۳۹۸ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

ترسوها

دولت

روحانی

سانسور

گاندو

نظرات (۱۴)

  • دختـرِ بی بی
  • فقط پ.ن۳ :)))))
    پاسخ:
    والا! 
    شوخی شوخی با قورمه سبزی هم شوخی؟؟
  • دختـرِ بی بی
  • کلی به پایانش باز بود خندیدم خخخخخ
    عنوانتم خیلی بجا بود
    بابا تو دیگه کی هستی :))
    پاسخ:
    نوکرپوکرم!
    :)
    همه ی فیلم یه طرف . ((ببین)) گفتن مایل یه طرف
    پاسخ:
    پیام دهکردی خیلی قشنگ بازی کرده بود، من اولاش باورم نمیشد این همپن بازیگر باشه
    قسمتای اول این سریال بود که یکم دیدمش و گفتم اه این چه مزخرفیه باز. (انصافا اولاش الکی به نظر نمی‌رسید؟) بعد چنان معروف شد که الان همه جا ازش حرف می‌زنن. منم هیچی نمی‌فهمم :| 
    فقط می‌دونم مایکل هاشمیان همون جیسون رضائیانه:دی
    پاسخ:
    والا من بخاطر توضیحاتی که حضرت آقا از همون اول برام داده بود، سریال برام جذاب بود، همون اول گفتم این همون سریالیه که من دنبالش بودم
    بنظرم هرجور شده دانلود کن و ببین، ضرر نمیکنی
    خیلی خوب بود !!!دلم میخواد ی بار دیگه با دقت ببینم انقد که با نماز مغرب و عشا تداخل داشت نه سریالو میفهمیدم نه نمازمو:/
    پاسخ:
    آره زمان فیلم خیلی بد بود، باید مینداختنش عقب تر
    اصولا با فیلم های پلیسی و معمایی حال میکنم دیگه سیاسی / اقتصادی بشه و فقط یه طرفه بره قاضی دوست ندارم 
     هر چند همه فیلم رو دیدم سوتی های این فیلم رو ، سانسورهاش و الی آخرش هم دیدم ولی امشب  (دیشب ) بدلیل مشغله هام و مهمون داری اینا نشد قسمت آخر رو ببینم :| فقط ۳ _۴ دقیقه آخر رو دیدم :|
    تکرارش رو میدونین کی میده ؟! 
    ممنونم 


    سلام :)
    پاسخ:
    سلام:)

    متاسفانه فیلم عین واقعیت بود. آقامون همه ی فیلم رو برام تعریف کرده بود قبلش (طبق مستنداتی که خودشون منتشر کردن)
    منم خیلی دوست داشتم دروغ باشه و  فقط باهاش حال کنم. ولی در طول فیلم فقط حرص خوردم.

    حدودای ساعت دوونیم یا سه بعد ازظهر شروع میشه تکرارش
  • میرزا مهدی
  • پس چرا من خبر ندارم از این سریال؟ ماهواره ایه؟ کی میده؟ کجا میده؟ 

    پاسخ:
    شوخی نکنید که باورم نمیشه!
    ینی شما گاندو ندیدید؟؟؟
    حضرت آقا از سریال تعریف کرده بودن؟ 
    نشنیده بودم.
    پاسخ:
    حضرت آقای خودمون رو منظورمه
    بابای علی :D
  • میرزا مهدی
  • واقعا من هفت صبح از در میزنم بیرون ده شب میرسم خونه. 
    الان نشستم دست و پا شکسته هم کارامو کردم هم دو قسمتشو تو آپارات دیدم.... تا ببینیم بعدش چی میشه..
    من مردِ کارم:))
    پاسخ:
    درود بر شما
    خداقوتتون بده ان شالله
    چون میبینم اهل مسائل سیاسی هستید عرض کردم
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    بنده در تمام طول فیلم، فقط فحش میدادم(لبخند)
    همین الانش که اینجا دارم می نویسم خدا می دونه که چه کسانی برای حفظ امنیت ما، از همه چیزشون می گذرند...
    هر وقت یادم میفته فقط می تونم این دعا را بخونم...
    "فالله خیر حافظاً و هو ارحم الراحمین"


    امام سجاد سلام الله علیه و آله همیشه برای مرزبانان دعا می کرد...و الان چقدر ما مرزبان داریم...از مرزهای جغرافیایی بگیر تا مرزهای امنیت اقتصادی، سیاسی، علمی و ....


    اون قرمه سبزی را هم دیشب فرستادند خونه ما(لبخند)



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام. خیلی کار خوبی میکردین.
    کاری دیگه نمیشد کرد. مگه اینکه با کلنگ میزدی تو شیشه تلویزیون!

    واقعا چه آدمهای مومن و چه جونهای عزیزی سر این امنیت گذاشته شده و همچنان گمنامن و ما قدرشو نداریم.

    نوش جونتون
    انقد محمد از قورمه سبزیه تعریف کرد که هوسمون شد :|
    آها :))))
    پاسخ:
    بعله. اینجوریاس:دی
  • مریم بانو
  • سلام 

    منم ندیذم :( یعنی کلا ازعید فیلم و سریال دنبال نکردم.


    پاسخ:
    سلام
    حتما ببینید. حقایق خوبی دستتون میاد
    تو آپارات پیدا میشه انگار

    ای کاش زودتر تبلیغشو کرده بودم
    سنگین‌ترین تیکه‌ش به مسئولای نظام اون جایی بود که گفت چهل ساله همه‌ش داریم میگیم در این برحه‌ی حساس تاریخی! کِی این برحه‌ی تاریخی تموم میشه؟
    :))
    پاسخ:
    آره اونم خوب بود :)) 
    تیکه های قشنگ زیاد داشت
    مرسی نیسمساعت  آخرش رو دیدم:)
     ولی یک خیلی دوست داشتم بدونم دلارهای تحویل گرفته شده رو خرج چه چیز این ملت کردند  یا میکنند ؟!
    که نشون نداد مثل قورمه سبزی پایانش رو باز گذاشتند که من نوعی فکر کنم قطعا خرج مردم ایران نشده و نمیشه 
    که اگر میشد یا بشه  الان سرپل ذهاب بعد از زلزله شون آباد میشدند  یا مناطق سیل خیز ایران مثل لرستان.
    یا با اومدن اون همه دلار به بازار  اقتصادی مملکتم قطعا الان باید قیمت دلار رو ۷ و ۸ میبود که نشون میده این دلارها نیومده بازار چون اگر می اومد ارزش دلار تو بازار ایران (نه بازار جهانی ) ارزونتر میشد !! 
    و اما من میگم دلارها رو یکی از آقازاده های  همین مملکت میبره میخوره بعد به ریش ملت هم میخنده و میره !!
    فیلمش هم ساخته نمیشه و نخواهد شد :)) 



    +

    من نگفتم که فیلم دروغه میگم کاش همه واقعیت های موجود این مملکت رو در قالب اون فیلم میگفتن که متاسفانه نگفتن و نخواهند گفت !!


    ++
    درضمن بعنوان یه ایرانی خیلی خوشم نیومد از داستان تبادل یه جاسوس با اون همه مقدار دلار !!
    یه جاسوس همیشه جاسوسه و حکمش اعدامه !! چرا ایران باید بخاطر گرفتن اون همه  دلار (هر مقدار دلار که میخواد باشه باشه )  یا حتی مذاکره  باید به این تبادل موافقت کنه من نمیدونم !؟ 
    من جای مسئولان بودم این جاسوس رو اعدام میکردم  و سر جنازه این مستر تبادل رو انجام میدادم
    نه سر زنده بودنش !!


    سلام :)



    پاسخ:
    سلام
    این فیلم هم دقیقا میخواست همینو بگه، متاسفانه این جاسوس که باید اعدام میشد، تحت فشار آقای ظریف و دولت مبادله شده، و اون دلارها هم پول های بلوکه شده خودمون بوده که با منت بهمون پس دادن
    منم دوست نداشتم این اتفاق رو،ولی همینکه فیلمش ساخته شد میتونه مطالبه عمومی بشه که چرا یه جاسوس رو باید برش گردونن؟

    ایکاش تکلیف دلارها هم مشخص میشد که کجا رفته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی