ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

کاتالوگ

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷ ق.ظ

یکی از عیوب مشترک بین همه ما خانما اینه که، وقتی مرد مون گرفته و داغونه، نمیدونیم باید چه رفتاری از خودمون نشون بدیم!

باهاش حرف بزنیم و هم دردی کنیم!

بهش آرامش بدیم و هی بگیم نگران نباش حل میشه!

بهش راهکار عملی نشون بدیم و مسئله رو حل کنیم!

کلا هیچی نگیم و دوتایی خیره بشیم به افق!

سعی کنیم جوک بی مزه تعریف کنیم و بخندونیمش و یا قلقلکش بدیم!

زنگ بزنیم صد و ده بیان ببرنش!


البته ناگفته نماند که من در مواقع مختلف همه راهها رو امتحان کردم، هیچکدومش فایده نداشته، فقط مونده آخری که در حال حاضر مردّدم که جواب میده یا نه! 

آخه خداجون، این موجودی که خلق کردی، کاتالوگی چیزی نداره ما بخونیم بفهمیم باید چیکار کنیم؟


  • موافقین ۸ مخالفین ۲
  • ۹۹/۰۳/۰۱
  • ۲۲۰ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۳)

  • رفیقِ نیمه راه
  • نه نه باید علم غیب داشته باشین 😂😁

    پاسخ:
    آفرین! چاره ش علم غیبه :|

    😂😂😂😂😂

     

     

    پاسخ:
    چرا میخند؟؟؟ 
    :(((

    خییلی خوب نوشتی :))

     

    بنظرم غرزدن راهکاربهتریه!

    پاسخ:
    اتفاقا تنها راهیه اثر عکس داره!
    دیدی که توی گزینه ها هم نبود :))

    هیچ کدوم از این راه ها فایده نداره 

    تنها راهش اجرا گذاشتن مهریه است با این قیمت سکه  نه تنها ناراحتی و دمغیشون  یادشون میره تازه هر جوکی هم بخوای تعریف میکنند :)))) ظرفا رو هم میشورند

    پاسخ:

    اگه ظرفا رو میشوره من میرم مهرمو میذارم اجرا :))
  • میرزا مهدی
  • مطمئنم که منتظری من در این مورد نظر بدم و راهنماییت کنم؛ ولی -با احترام باید عرض کنم که- کور خوندی:)) 

    پاسخ:
    خب البته از شما بعلت تاهل و تجربه ی همسربودن انتظار داریم ما جماعت درمانده را راهنمایی کنید!

    مردا ترجیح میدن گورتو گم کنی بری پی کارِت

    البته اینم پنجاه پنجاهه شاید بعدا گفت تو به من بی تفاوتی(تعجب همراه با درماندگی حاد)

    پاسخ:
    ای بابا! 
    آخرش چه کنیم که بعدا ملامت نشیم؟؟! 

    ام علی غرزدن راهکارخوبیه!
     

    باعث میشه همسرتون مشکل خودش یادش بره و درجهت غرهای شماپیش بره!!

     

    :)

    پاسخ:
    تا حالا ازین زاویه نگاه نکرده بودم! 
    بابد امتحانش کنم :))

    فقط مورد آخری! 

    والا به خدا... دیوونه‌مون کردن! البته بلا نسبت :)

     

    پاسخ:
    :))
    جرمشون هم که محرزه! دیگه نیازی به اثبات نیست

    باید بیرون خونه نگهشون داشت هروقت خوب شدن بیان داخل:)

    پاسخ:
    میترسیم از سرما یخ بزنن!

    فازشون رو بفهمید  ... آقایون فاز عمقی اند و خانم ها نول سطحی !

     

    به ریز تحرکات حال خوب شون دقت کنید جواب میگیرید 

    پاسخ:
    اول تعاریف فاز عمقی و نول سطحی رو بفرمایید، تا ما ببینیم دقیقا باید دنبال چی بگردیم!

    بعد میگن خانما پیچیده ن و آقایون ساده! والا ما معلومه وقت ناراحتی چی میخوایم، میخوایم حرف بزنیم،ولی آقایون معلوم نیست چی میخان!
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

     

    الله اکبر!!!

     

    خوشم میاد خوب دست پیش رو میگیرید شما خانوماها!

     

    ینی اگر سالی یه بار همچین وضعی برا خانوما پیش بیاد که سردرگم بشین، برا ما مردا روزی ده بار پیش میاد که کلا سردرگم بشیم!

     

     

    ما خداقل خودمون میدونیم چمونه و باید چیکار کنیم

    خانوما که خودشونم نمیدونن چشونه و باید چیکار کنن!

     

     

    اتفاقا مردا خیلی راحت تر و سطحی تر میشه ازون حال درشون آورد

     

     

    یکی از بهترین راهکارها اینه که خوراکی ای که دوست داره یا بهش ارامش ارام مثل چایی یا شربتی چیزی رو بذارید یه جا که ببینه و جلو چشمش باشه

    ولی خودتون برید یه جای دیگه

     

    یکم تنهاش بذارید تا بیاد یه چیزی بخوره یکم حالش عوض یشه از غار تنهایی بیاد بیرون

     

    کم کم خودش میاد حرف میزنه

    راه حلش رو هم خودش دیدا می‌کنه

     

    غالبا راه حلایی که از سمت خانوما میاد مورد قبول قرار نمیگیره

    مگر اینکه طوری صحنه سازی کنید که مرد حس کنه خودش به اون راه حل رسیده

     

     

    البته خیلی موضوع دیگه هم تو این قضیه هست که حال تایپش نیس خدایی

    پاسخ:
    ما خانما که مشخصه کاملا چی میخوایم!
    ما میخوایم مردمون بشینه کنارمون بگه چته عزیزم؟ درددل کن
    بعد ازینکه دوساعت غر زدیم و خالی شدیم، بگه خب حالا بیا این کارت من،ایتنم رمزش، برو بازار هرچی میخوای برا خودت بخر!

    وضوح ازین بیشتر میخواید؟؟

    نکات خوبی بود،ممنونم
  • مردی بنام شقایق ...
  • وضوحش مشخصه!

     

    متنها قابل اجرا نیست هیچ وقت!

     

    ینی همچین مردی آفریده نشده :))))

    پاسخ:
    اون دیگه مشکل از ساختار آقایونه، وگرنه خواسته خانما کاملا منطقیه :|

    البته شوخیه اینا. خدا سایه همه آقایون رو بالای سر خانواده شون حفظ کنه. همین حضور آقایون راهگشاست

    طبق خوانده هایم...

    هیچوقت به شوهرتون نگید درست میشه من مطمینم بهت ایمان دارم دلم روشنه و اینها... بدتر باعث میشه فکر کنن اگه درست نشد چی؟ الان از من انتظار داره که این حرفها رو میزنه! و بدتر تحت فشار قرار بگیرن و مضطرب بشن.

     

    طبق دیده هایم...

    خانم هایی که دیدم ناز میکشن و سعی میکنن حال شوهرشون رو خوب کنن و تندی هاش رو هم نادیده میگیرن فرض رو بر این میگیرن که اگه خودشون بعد دو ساعت حالشون خوب میشه پس شوهرشون هم باید همینطوری باشه درحالی که آقایون ناراحتی اشون عمیق تره و بیشتر زمان میبره. پس بعد دو ساعت تحملشون تموم میشه و اعصابشون بهم میریزه و تلافی تمام اون تندی های توی دو ساعت رو در میارن و قهر می کنن. بعد آقاهه باید بیاد از دل خانوم در بیاره... که البته به هیچ وجه حق رو به زنش نمیده بعد یه مدت میگه به جهنم و دوباره میره تو لاک خودش و وقتی که طولانی میشه این حالت خانومه میاد از دلش دربیاره...

     

    پیشنهاد میکنم وارد این چرخه نشید.چون هیچ راه فراری نداره. :/

     

     

    حالا اینا حالت هایی بود که من دیدم امیدوارم  مشکل شما هم حل بشه :)

    پاسخ:
    خیلی نکته ی خوبی اشاره کردی
    ما خانما زودرنجیم، نباید خودمون رو در معرض رنجیده شدن قرار بدیم
    ولی خب راه حل عملی فکر کنم همونه که آقای شقایق گفتن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی