ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

ای دریغا...

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۱۴ ق.ظ

گاهی وقتا که حالم بده، یا به شدت عصبانی هستم، یا غصه دار و غمگینم، دلم میخواد بیام تو وبلاگ یه چیزی بنویسم... دوست دارم بگم که حالم بده، شاید یه کم غمم تسکین پیدا کنه. ولی نمیتونم... نمی نویسم...

به خودم میگم چرا بقیه باید جور حالِ بدِ منو بکشن؟ چرا با دلِ گرفته ت میخوای دل یه عده ی دیگه رو هم به درد بیاری؟

دقیقا معادل این رفتار رو هم تو دنیای حقیقی دارم، واسه همین نمیتونم با کسی درد دل کنم، مگر خیلی محدود، و با آدمای خیلی خاص... شاید به همین دلیل دیگران فکر میکنن خیلی بی غصه، الکی خوش، و دم به تو هستم! نه که نخوام، نمیتونم... و همینه که آدم روز به روز در خلوت خودش فرومیره و تنهاتر میشه....


اینجور وقتا فقط مدام تو دلم میخونم: سینه مالامال درد است، ای دریغا مرهمی... 

آبجی مریم هم اینجور موقعا میگه: اگر دردم یکی بودی چه بودی!

آبجی زهرا هم میگه: مرا دردیست اندر دل، که گر گویم زبان سوزد... و گر پنهان کنم، ترسم که مغز استخوان سوزد...


  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۸)

  • نرگس بیانستان
  • منم معمولا میریزم تو خودم. بهتره ادم حال بدش رو منتشر نکنه :)

    با تشکر از ابجی های محترم :)

    پاسخ:
    بستگی به درونگرایی یا برونگرایی آدم داره، من تو غم درونگرام

    پسندیدین شعرا رو ؟ :)

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


     

    در این مواقع دو رکعت نماز بخونید هدیه به حضرت زهرا....

    قول میدم آروم میشید...

     

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

    یا علی

     

    پاسخ:
    سلام
    امتحان میکنم حتما. ممنونم
  • رفیقِ نیمه راه
  • ینی من حال مردمو بد میکنم :|

    میرم وبلاگمو حذف میکنمااا 😭😭

    پاسخ:
    نه، اصلا منظورم به دیگران نبود. 
    این یه چیزیه که تو ذات منه، تغییرپذیرم نیست

    نوشتن آلام درونی اگه بشه نوشت خیلی خوبه
  • خفیکات هستم
  • نوشتن عامل متعادل‌ساز خوبیه

    حتی اگر منتشر نشه

    پاسخ:
    بله خیلی خوبه، گاهی مینویسم البته

    هعی

    نمیدانم چه میخواهم بگویم ... غمی در استخوانم میگذارد

     

    گاهیم میگم 

    خون میچکد از دیده در این کنج صبوری

    این صبر که من میکنم افشردن جان است:)

    پاسخ:
    اوه، چه شعرای خفن جانسوزی میخونی!
    اون اولی رو مخصوصا اگه محمد اصفهانی بخونه که دیگه نابود میکنه آدمو
  • نرگس بیانستان
  • کلا انتشار حال بد، باعث زیاد شدنش میشه. همینطور که انتشار حال خوب، اون رو زیادتر و بیشتر میکنه.  غم رو نهایتا ادم بنویسه تو یه دفتر شخصی. 

     

     

     

    پاسخ:
    قبول دارم. احتمالا تو ذهنم همینا میگذره که نمیتونم درددل کنم

    لهم آقا له =)))

    حالا من اینارو زیاد نمیخونم فقط وقتی حالم خوب نیست.

    اما شعری که زیاد میخونم کلا اینه

    یاران همه رفتن افسوس که جا مانده منم حسرتا این گل خارا همه جا رانده منم پیر ره آدم و طریق رفتن آموخت آنکه نارفته و جامانده منم 🙄

    انقدر زیاد میخونم بقیم تکرار میکنند تو خونه مثل مامانم=))

    پاسخ:
    اوه، این که دیگه دلخرابی تره!

    لهمون کردی! له! :))

    و بنده خدا هم میگه: میان خوف و رجا حالتی ست عارف را / که بغض در گلو و خنده بر دهان دارد !

    پاسخ:
    حالا ما که عارف نیستیم که ازین شعرا بخونیم، ولی خوشبحال بنده خدا!

    جدیدا هم میگم: بنشینمو صبر پیش گیرم ، دنباله ی کار خویش گیرم( بار امید و صبوریش بیشتره)

    پاسخ:
    آره این بهتره، غم رو میکاهه!

    دوروزی هم هست ک برای تحمل سختیا و ادامه ی زندگی و قوت گرفتن مدام میگم:لا حول و لا قوه الا بالله.....

    پاسخ:
    مادرشوهر من همیشه بهم میگه برای سختیهای بچه داری این ذکر رو زیاد بگو
    واقعا موثره
  • میرزا مهدی
  • دلم میخواد صدات کنم برگردی نگام کنی بعد با یه ماهیتابه بکوبم تو صورتت تا حالت جا بیاد، فضات عوض بشه:))

    چه خوبه خواهرا این موقع برای هم مشاعرع میکنید، خواهرهای ما :))) ؟؟؟؟

     

    پاسخ:
    چه همدردی خشونت باری!! بیخود نیست که من درددل نمیکنم :|

    دیگه این شعرا مخصوص خودمون شده،یه جور برند شده!

    این اخلاق از اون جهت خیلی بده که اطرافیان حالت رو درک نمیکنن، و گاهی انتظاراتشون واقعا اذیت کننده میشه

    پاسخ:
    بله، واقعا
    گاهی دیگران فکر میکنن تو اصلا غصه ای نداری
  • سَیِده حُسِینی
  • فارغ از بحث چقدر شعرهایی که استفاده کردین قشنگ بود😍

    با اینکه در مواقع ناراحتی با یک عده خاص و محدودی بسیار پرحرفی میکنم ولی به علت زیبایی شعر دلم خواست هم ذات پنداری کنم!! :/

    منم میخوام ۲رکعت نماز برای حضرت زهرا (س) رو آزمایش کنم ولی استادمون یه راه دیگه ای هم گفته بودن که رو من تاثیرگذار بود...

    گفتن موقع غم و ناراحتی و ... ۱۰۰ بار تو سجده ذکر « سبحانک لا اله الا أنت إنی کنت من الظالمین » رو بگین

     

    حال دلتون همیشه خوب باشه إن شاءالله :))

    پاسخ:
    اون ذکر خیلی جواب میده، ذکر یونسیه ست، من تو غمهای شدید ازش جواب گرفتم

    ممنون،همچنین :)
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

     

    بجا این حرفا من یه پیشنهاد خوب دارم

     

    یه کیسه بوکس بگید بگیرن آقا

    یه جای خوب تو خونه نصب کنید قشنگ

     

    هر وخ اعصاب مصاب نداشتین برین سراغش تا میخوره بزنینش

    اصن جیگر آدم حال میاد

     

     

    من خودم جوونیا همین کارو میکردم

    میرفتم تو باشگاه تو رینگ یه مبارزه درست و درمون

     

    قشنگ رفرش میشدم

     

    پاسخ:
    سلام
    نه، ما تا نزنیم فک یکی دونفر رو خونین و مالین نکنیم رفرش نمیشیم!!

    کامنت ها عالی بودن😂😂😂😂

     

    جدای از اون...

    من خودم نمی دونم وقتی ناراحت می شم چی می شه ...

    امممم حالا فکرشو می کنم می بینم یا می گیرم می خوابم ، یا یه وسیله رو نابود می کنم... یا ...

    آقا شعرا جذاب بودن لاناتیا 😍

    من به " این نیز بگذرد " علاقه خاصی دارم😂

    پاسخ:
    خواهشا هرکاری میکنی نه به وسیله ها آسیب بزن نه به آدما، چون هم قیمتا بالاست،هم دیه ها :|
  • قاسم صفایی نژاد
  • غم دل با که بگویم که یکی یار ندارم / به میان حرم مونس و غمخوار ندارم

    پاسخ:
    این دیگه از اون شعرای به قول بچه ها دلخرابی بود
  • قاسم صفایی نژاد
  • این شعر از زبان امام حسن مجتبی علیه السلام هست :)

    پاسخ:
    خیلی زیبا و با مفهوم بود. ممنون :)

    پس دوست ها (منظور کسایی که دوستت دارن) به چه درد میخورن؟

    اگه نتونی موقع ناراحتی توی آغوششون گریه کنی و حرف دلت رو بزنی و آرومت کنن؟ 

    اگه این کار رو برات نکنن که ذیگه دوست نیستن!

    انسان موجودی است اجتماعی که فقط درمورد یکی نون بپزه یکی کشاورزی کنه نیست که. آدم ها سنگ صبور همدیگه ان. باید باشن.

    یه چند نفر رو تو زندگی اتون داشته باشید که بتونید غصه هاتون رو براشون تعریف کنید. یا جداقل بگید حالم بده. و اگه نتونستن حالتون رو خوب کنن یعنی انتخابتون درست نبوده.

     

    شما که خواهر دارید خیلی خوشبخت ترید در این زمینه که.

    پاسخ:
    هستند دوستان، البته رفقام خیلی کمتر شدن، ناخواسته بخاطر مشغله های زندگی خودم
    ولی خب باید آدم بتونه حرف بزنه، من ازونایی هستم که نمیتونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی