ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

بی سرانجام

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۳۴ ب.ظ

ایکاش آخر داستان های زندگی هم مثل فیلمای ایرانی می شد، ایکاش همه چی به خیر و خوشی میگذشت...

زن و شوهر قهر کرده ی فیلم باهم آشتی میکردن، اون پسره عاشقِ کم عقل، به عشقش میرسید، شاکی پرونده میرفت رضایت میداد، بیمار مرگ مغزیِ داستان به هوش میومد و وسط آی سی یو بندری میرقصید! دزد ناقلا و بدجنس، به دست آقاپلیسه که شبا بیداره دستگیر میشد و به سزای کار بدش میرسید... ما هم یه عمه خانم پولدار پیدا میکردیم که وصیت کرده بود همه ی ارثش به برادرزاده اش برسه!

ایکاش همیشه، همه ی شاهنامه ها آخرشون خوش بود! اینجوری یه نفس راحت میکشیدیم و میگفتیم گور بابای دنیا...

  • موافقین ۸ مخالفین ۲
  • ۹۹/۰۳/۰۵
  • ۱۶۳ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۵)

  • نرگس بیانستان
  • ای کاش!! 

    خب اونوقت سنگ رو سنگ بند نمیشد کع😐

    پاسخ:
    آره موافقم که سنگ رو سنگ بند نمیشد. ولی آرزوش که بر جوانان عیب نیست!
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • کاش....

    پاسخ:
    خیلی دلت پر بودا :))

    الان چیزی داری که هنوز فیلمی براش ساخته نشده، خوب نگاه کن و قدرشو بدون.

    پاسخ:
    زندگی ما خودش یه فیلمه، اصلا خودمون فیلمیم!!

    کاشکی رو کاشتن ولی سبز نشد :))

    پاسخ:
    کاشکیا  بیشتر زرد میشن :|
  • سربازِ روزِ نهم
  • اینکه گفتن شاهنامه آخرش خوش بود یه دروغ تاریخی و ادبیه

    پاسخ:
    جدی چرا گفتن؟ آخرش که رستم سهراب رو کشت :|

    ولی من یه اعتقاد دارم: انشالله خیره...

     

    و واقعا آخرش خیره ، چون اوستا کریم اون بالا نشسته که إند خیره

    فقط وستای دنیا باید تعریف مونو از خیر و شر عوض کنیم !

    بقول زبون قشنگ قرآنی شما؛ عسی أن تکرهوا شیئا ...

    پاسخ:
    قطعا ماها از خیلی چیزا بی خبریم. همه ی جلز و ولزمون هم سر همین بی خبریه

    این فیلم ایرانیا که دیگه ترکوندند !!!!

    راستی برای اولین بار تو عمرم یه انیمیشن دیدم که ادم بد های فیلم خوب نشدن /:

     

    یعنی اینو اگه ایرانیا ساخته بودن اصلا یه جور دیگه تموم می شد...

     

    اسمش بیلوبی ها بود... (الان چرا دارم انیمیشن به خانم معرفی می کنم ؟؟؟)

     

    برا پسرتون پخشش کنید😂😂😂

    پاسخ:
    عه عه!
    چرا اینجوری گفتی؟!
    آیا مگر نمیدانی که من عاشق انیمیشنم؟
    یه مدتی هم انیمیشن سازی با مایا کار کردم. بازی سازی هم همینطور
    از بد روزگار ادامه ندادم
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

     

     

    بابا ما شانس نداریم

    فیلم هم اگر میشد، میشد مثه فیلمای اصغر فرهادی تهش واز بود ما همینجور ویلون و سیلون میموندیم وسط بدبختیامون و فیلم تموم میشد...

     

    والاع...

    پاسخ:
    سلام
     :))
    کامنتتون بسیار منو خندوند.

    قبول دارم،ما فیلممونم رو هواست

    ما فیلمون تراژدی درام میشد ازاون گریه دارا که مخاطب ندارن

     

    پاسخ:
    اون گریه دارا که خیلی مخاطب دارن!

    فیلم هندی ها هم

    پاسخ:
    حالا هندیا بیشتر به اغراق معروفن، ایرانیا به پایان خوش
  • رفیقِ نیمه راه
  • الانشم میگم گور بابای دنیا...

    پاسخ:
    احسنت
    کار خوبی میکنید

    من خودم اون وقت حاضرنبودم فیلم زندگیمو ببینم... چون هعی تا یه جایی پیش میرم هعی باز عقبگرد، باز هعی میرم جلو باز با شدت پرت میشم عقب... 

    مث اون کارتون میگ میگ ببینمش اعصابم خورد میشه:|

    پاسخ:
    نه بابا، داری شکسته نفسی میکنی :)
    البته هرکدوممون فیلم خودمونو ببینیم اعصابمون از دست ندونم کاریامون خرد میشه
  • میرزا مهدی
  • داشتم فکر میکردم اگر عمه ی پولدار داشتی، چند درصد از سهمش به شما میرسید؟:))

     

    پاسخ:
    اگه ثروت عمه خانم میلیاردها دلارم بود، به من هزار و پونصد تومن بیشتر نمیرسید :))

    اتفاقا من فیلم اکشن-جنایی-پرماجرا  دوست دارم

    تازه هرچقدر خون و خون ریزی توش بیشتر بهتر

    ولی چون خانواده زیاد موافق نیستم آرزوش نمی کنم 

    پاسخ:
    اوه اوه، ازون هری پاتر خونای زار!

    هری پاتر که بچگانه است هم خشونتش کمه هم فضاش دارک نیست فانتزیه :)

    پاسخ:
    من کلا با این ژانر حال نمیکنم
    بیشتر خانوادگی و فلسفی و علمی دوست دارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی