ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

سیم پیچی بهمنی

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷ ق.ظ
من نمیدونم چرا بعضیا، ازینکه کسی عضو کانال یا گروهشون کنه عصبانی میشن! تا عضوشون میکنی یا لفت میدن، یا میان با فریاد مینویسن شما کی هستید؟ کی منو عضو کرده؟
من یه کانال سیم پیچی بهمنی دارم توی تلگرام، این هفته ای سه بار منو عضو میکنه، من هفته ای چهار بار لفت میدم! باز سر هفته میام میبینم عضو شدم! 
دیگه یه جورایی بهش وابسته شدم... اگه دوروز بگذره و عضوم نکنه میرم پی ویش و با بغض میگم بهمنی! کجایی!؟ چرا دیگه ما رو عضو نمیکنی! نکنه از ما دلگیری! نمیگی یه وقت شبی نصفه شبی، توخونه نیاز به سیم پیچی پیدا میکنیم؟!
بهمنی هم با مهربونی عذرخواهی میکنه و دوباره منو اد میکنه!

حالا بهمنی به کنار! هفته ای ده تا کانال صیغه یابی و همسریابی و دوستیابی میان منو عضو میکنن! از کانال خاله منیژه لفت میدم، خاله فریده عضوم میکنه!
نمیدونم کدوم شیرپاک خورده ای به اینا گفته من دنبال زن صیغه ای میگردم! بابا من خودم زن و بچه دارم! زشته... عه...

  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۱)

:)))

پاسخ:
نخند! عبرت بگیر!
:)))
  • 1 بنده ی خدا
  • 😂😂ببند اینکه بتونن ادت کنن رو

    پاسخ:
    بابا بخدا بستیم
    اینا از فیلترشکنا میان
    تلگرام فیلتر شد فقط همین کانالای خاکبرسری اومد سر جون ما
  • 1 بنده ی خدا
  • اهان اهان کاناله.فکرکردم یکی ادتون میکنه.

    😂😂😂بعد یه مدت بی محلی دیگه اذیتتون نمیکنه

    پاسخ:
    واقعا تنها راهش همون بی محلیه
    میگن کم محلی از صدتا چوب بدتره! راس میگن

    آقا ما عبرت گرفتیم.

     

    چقدر خوبه ما از این چیزا نداریم و فقط لنگ یه وبلاگیم و بس!

     

    پاسخ:
    منم تلگرام رو کنار گذاشته بودم
    دیگه به اقتضای شغل جدید (!!!) مجبور شدم نصب کنم
    وگرنه اصلا از ذات تلگرام خوشم نمیاد

    😂😂 عالی بود :))))))

    کم پیدا !!!!!

    پاسخ:
    ممنون
    کم سعادتیه دیگه :)

    هرچی بدبختی داریم زیر سذ همین فیلترشکنه

    اینقد کانال هردفه  عضور میشم روم نمیشه جلو کسی تلگراممو باز کنم:/

    پاسخ:
    دیگه همه خودشون درجریانن که داستان این کانالا چیه، تیرو ترکشش به همه خورده

    :دییییییییییی

    پاسخ:
    :))

    منم بدم میاد بدون اطلاع عضوم کنند. با اطلاع هم شرمنده می شم چون باید عذرخواهی کنم و نپذیرم.

    پاسخ:
    رودروایسی نکنید
    بی عذرخواهی ترک کنید
  • بانوچـه ⠀
  • بلاک کن خواهر :))

    پاسخ:
    پدر بلاکم فایده نداره
    مال فیلترشکنه
  • عرفان‌‌ ‌‌‌‌
  • چند ماهی کلا وارد تلگرام نشده بودم، بعد ورود چند ساعت طول کشید از گروه‌ها بیام بیرون😅😑

    پاسخ:
    درس بخوان فرزندم! توی گروهها هیچ خبری نیست!
  • نرگس بیانستان
  • وای چقدر خندیدم :))))))))))))))

    پاسخ:
    نوش جونت :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی