ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

این قسمت: مامان ضایع می شود...

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۳ ق.ظ

تو قوم شوهر نشسته بودیم دور هم، و داشتیم درمورد غذا خوردن بچه حرف میزدیم.

یکی میگفت بچم فرنی نمیخوره! همش دوست داره غذای سفره بخوره، چیکار کنم؟ نشستم یه فصل گریه کردم برا این قضیه (جدی ما مادرا هم گاهی خون به مغزمون نمیرسه ها!!)

رفته بودم بالای منبر و داشتم براش افاضه کلام میکرد که عیبی نداره بابا! حالا بچه فرنی دوست نداره، هر بچه ای یه چیزی دوست نداره... (و در حالی که داشتم به خرماهای توی سینی اشاره میکردم ادامه دادم) مثلا علی، اصلا لب به خرما نمیزنه، هیچوقت خرما نمیخوره! حالا من بیام غصه بخورم؟ خب نخوره! ! (واقعا هیچوقت لب به خرما نمیزنه تو خونه!)


که ناگهان علی، همچون سیمرغی که موهاش رو آتیش زده باشن،وسط بازیش از تو اتاق بغلی اومد بیرون و یه راست رفت سراغ ظرف خرما و یکی گذاشت دهنش!! 

درحالی که داشتم گیسوان خودمو میکندم شروع کردم به توضیح دادن که ببین همه خرماها رو میجوه و میریزه رو فرشا! نکن مامان! تو که خرما نمیخوری اینا رو حروم نکن... 

و اتفاقا تا ته خرما رو هم خورد و اومد سراغ دومیش!!


من:😐

بغل دستیم :😐

اونی که بچش فرنی نمیخورد: 😭

علی: 🤪

ضایعاتی محله: 😂😂😂😂


  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۳)

وسط قوم شوهر ضایع شدن خیلی میچسبه!

پاسخ:
خداوند قسمتتان کناد!!
  • خانم ۲۹۱۲
  • خیلی خوب بود حرکتش:))) 

    پاسخ:
    آیا مامان ضایع کردن کار خوبیست؟!!
  • بانوچـه ⠀
  • وای خدای من :))

    پاسخ:
    :))))
    آره بچه یه همچین موجودیه

    فقط کافیه بگی بچم چقد آروم نشسته
    دیگه تا دیوارا رو نجوه دستبردار نیست!

    سلام 

    :)))))))

    نگران نباش عزیزم، هر مادری‌چند دفعه توسط فرزند برومنددش اینچنین ضایع شده.... 

    من هنوزم با احتیاط از خصوصیات ضحی میگم، یک‌جور منکر میشه! به حافظم بکل شک می‌کنم، دیگه بزرگم شده نمیتونم توجیه کنم....

     

    پاسخ:
    سلام :)

    وروجکا از همون اوان طفولیت تو کار ضایع کردن مامانان
  • عرفان‌‌ ‌‌‌‌
  • عجایب هفتگانه..

    پاسخ:
    بچه ها هشتمین اعجوبه جهانن!

    وایییییییییی خدا نصیب نکنه:)))))))))))))))

    پاسخ:
    :))))
    فعلا که نصیب کرده

    وای ایولااااااااا :")))))))))

    خوشمان امد !

    تا شما باشین پشت سر بچه حرف نزنین :)))))

     

    منم همیشه این شکلی بودم :))))

    پاسخ:
    بابا چیزی نگفتم که 😁😁

    خواستم دلداری بدم به اون مادر نگران
  • بنتُ الهدی
  • خدا نصیب نکنه :|

     

    پاسخ:
    😁😁😁
  • سربازِ روزِ نهم
  • راضیم ازش

    پاسخ:
    اصلا یه خباثت ذاتی دارن همه پسرا!! 😐
  • نرگس بیانستان
  • :))

    همه ما از این تجربه ها داریم 🤣🤣

    پاسخ:
    خیلی تجربه تلخیه😂😂

    :)))))))))

    دقیقا منم اگه بگن یه چیزی رو دوست ندارم بهش علاقه پیدا میکنم :/ کلا خدا سیستم ما پسرا اینجوری ریخته :]

    پاسخ:
    عجب!
    پس دست سیستم ذاتی آقایونه 🤔

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

     

    "کافیه فقط تعریف کنی" را نشنیدید مگه؟(لبخند)

     

     

    خدا شهیدتون کنه به حق حضرت ابوتراب

    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    ماها میگیم عروس تعریفی!

    وایییی خدای من 😂😂😂😀

     

    خدا خیر علی های کوچولو بده که همیشه خدا در جهت شاد سازی ماها قدم برمیدارند 😂😂😂

     

    ولی واقعا قیافه ام بعد از خوندن پست تون الان این شکلیه 😂😂😂😂😀😀😀😂😂😂😁😁😁😅😅😅😅

     

    سلام 

    صبح روز جمعه تون بخیر :)

    مرسی :*

     

    پاسخ:
    سلام
    ممنون😊😊

    واقعا از دست این علی ها😁😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی